1 Nisan 2007 Pazar

28/03/2001

daha dün karar vermemiş miydik uzak yaşamaya, daha dün kararlı değil miydik birbirimizi kırmamaya? olmadı gene yapamadık, başaramadık, yenildik arzulara, teslim olduk. mutluyum, mutlusun! üzgünüm, üzgünsün! yeniğim, yeniksin! sen değil miydin bu kararı veren, sonuna kadar gidecek olan! yapamadın işte! güzel miydi? güzeldi. iyi mi oldu? bilinmez! şimdi ne olacak? al bir bilinmezlik daha! yok işte olmuyor, başaramıyoruz, yitiremiyoruz da birbirimizi düşüncelerimizde. neyiz biz? beceriksiz? biraz. kararsız? biraz. seviyor muyuz peki? çok zor bir soru. cevabı var mı? yok. olacak mı? imkansız galiba. sende bu inat varken daha çok kırılıp dökülürüz biz. sonu olmayacak bir şeye yelken açıyoruz, açtık hatta. uçurtmalarımızla oynuyorken daha dün, bugün kendimizi kurtarmaya çalışıyoruz o her şeyi yıkan fırtınadan. suçlu var mı? ikimiz galiba. kim daha suçlu? bilmiyorum, bilmiyorsun. bir karar versek artık! biz kopamayız değil mi! ama artık ben yoruldum senin yüzünde o üzgün ifadeyi görmekten. ne yaptın, yine yenildim galiba diyen gözlerinden. sen de yoruldun değil mi! evet dediğini duyuyorum. loş ışıklarda dans etmeye devam edeceğiz, nereye kadar raks edebilirsek!...

Hiç yorum yok: