7 Nisan 2007 Cumartesi

...

Balkondayım. Yıldızlara bakıyorum. Telefon çalıyor. Arayan "o". O da yıldızlara bakıyor. Gökyüzü bizi buluşturuyor. "45 dakika bu kadar kısa mıydı?" Aşk mesafe tanımıyor. Balkondayım. Yıldızlara bakıyorum.
Bahçedeyim. Banktayım. Yıldızlara bakıyorum. Yanımda konuşuyor. Yıldızlara bakıyor. "Benimle evlensen?"diyor. Mutluluk bu olmalı. Bahçedeyiz. Banktayız. Yıldızlara bakıyoruz.
Balkondayım. Yıldızlara bakıyorum. Telefon çalıyor. Arayan "o". Hayır, değil. Bütün dünya duruyor. Hayat duruyor. "Mutluluk bu kadar kısa mı sürer?" Balkondayım. Yıldızlara bakıyorum. "Gözyaşları bu kadar sıcak mıydı?"
Bahçedeyim. Banktayım. Yıldızlara bakıyorum. Yıldızlardan bana bakıyor. "Ah, keşke..." Bahçedeyim. Banktayım. Yıldızlara bakıyorum. "Sensiz nasıl yaşayacağım?"
Avludayım. Camideyim. Cenazedeyim, canımın yarısı orada. Yıldızlardan bana bakıyor. Ben ağlıyorum, o ağlıyor. Bütün dünya durmuş. Hayat durmuş. Avludayım. Camideyim. Cenazedeyim. Gökyüzüne bakıyorum. Minarelere bakıyorum.
Avludayım. Camideyim. Süleymaniye'deyim. Minarelere bakıyorum. Yıldızlardan bana bakıyor. "Hayat bu kadar zor muydu?" "Ezan bu kadar huzur verir miydi?"

1 yorum:

KeciAdam dedi ki...

Yazdıklarına bayıldım...
Gercekten guzel..